Allround Office Manager (m/v)

Introductie

Voor een opdrachtgever in Zwolle zoeken wij een Allround Office Manager (m/v)

Over het bedrijf

Hier zijn ze specialist in het ontwikkelen van innoverende en bedrijfsspecifieke software die voornamelijk gebruikt wordt in de gezondheidszorg. In verband met groei van het bedrijf zijn ze op zoek naar enthousiaste versterking voor het secretariaat.

Over de functie

In deze faciliterende rol als Allround Office Manager ga je aan de slag met ondersteunende werkzaamheden voor het gehele team. Je takenpakket is heel divers. Naast je administratieve taken ga je ook je collega’s helpen met hun dagelijkse werkzaamheden.

Contracten afsluiten én managen van leveranciers, het verbeteren van het facility management en het organiseren van personeel gerelateerde zaken behoren ook tot je werkzaamheden. Dit alles doe je nauwkeurig en vanuit inzicht en overzicht.

Hiervoor zoeken ze een daadkrachtige en professionele Allround Office Manager die collegiaal is en benaderbaar. Jouw werkzaamheden voer je uit met flair, humor en plezier. Als geen ander draag jij je steentje bij aan het creëren van een prettige werkomgeving.

Werk jij secuur en kan je goed regelen en organiseren? Laat het ons weten en we vertellen je graag meer over deze interessante functie!

Wat breng je mee

  • Afgeronde relevante MBO+ opleiding
  • Je bent een kei in communicatie op alle niveaus
  • Proactief, gestructureerd en accuraat
  • Detail- en servicegericht
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Wat krijg je ervoor terug

  • Passend salaris met een mooi arbeidsvoorwaardenpakket
  • Veelzijdige baan met veel verantwoordelijkheden
  • Diverse opleidings- en doorgroeimogelijkheden

Interesse?

Voor meer specifieke informatie: stuur ons via WhatsApp een berichtje, bel of mail ons!

Gerhard Veringa
06 83947955
Referentienummer 742