Coördinator Servicedesk (m/v) 277-1

Introductie

VConsyst kiest voor herkenbare vacatures op onze vacaturesite.
Greenmonkeys helpt VConsyst bij het voorselecteren van geschikte kandidaten.
Uiteraard staat het iedereen vrij rechtstreeks te solliciteren bij VConsyst, maar het heeft de voorkeur om eerst contact met Greenmonkeys op te nemen.

Vacature: Coördinator servicedesk (m/v) (36-40 uur per week)

Ben jij servicegericht, communicatief sterk en heb je ervaring met het aansturen van een team?
Dan zoeken we jou! In deze veelzijdige rol ben jij de schakel tussen onze klanten en verschillende afdelingen binnen de divisie Sports and Leisure.

Omschrijving

In de rol van coördinator zorg je ervoor dat alle meldingen op de juiste manier opgepakt en afgehandeld worden.
Binnen onze servicedesk geef je sturing aan de werkzaamheden en houd je overzicht over de processen en de verscheidenheid aan taken en begeleid je daarin jouw collega’s.
Voor een deel werk je ook zelf mee en heb je contact met klanten waarbij het gaat over de functionaliteit van onze software applicaties.
Jouw positieve benadering zorgt voor veel enthousiasme en samen met het team gaan jullie voor het beste resultaat.
Maandelijks komen er rond de 500 meldingen binnen op de Servicedesk en het is jouw taak om het te stroomlijnen, te bewaken en de afhandelingen in goede banen te leiden.
Uiteraard staat een uitstekende klanttevredenheid voorop.

Kortom:
• je begeleidt en coacht jouw team, waarbij je ontwikkelingsgesprekken hebt en stimuleert tot groei;
• je verbetert procedures en serviceprocessen binnen en buiten de afdeling;
• je stelt SLA’s op en bewaakt ze;
• je signaleert knelpunten, klachten, maar ook kansen bij klanten en onderneemt actie.

Wie zoeken we?
Als coördinator servicedesk ben je een echte verbinder. En je weet de wensen van de klant goed te vertalen naar een tastbaar resultaat.
Daarnaast ben je communicatief sterk en weet je van aanpakken.
Verder herken jij jezelf in het volgende profiel:

HBO werk- en denkniveau;

  • Werkervaring met het aansturen van een team, bij voorkeur binnen de dynamiek van een dienstverlener;
  • Klant- en servicegerichte instelling;
  • Oog voor commerciële kansen;
  • Helder kunnen analyseren en duidelijk kunnen communiceren;
  • Ervaring met verandermanagement is een pre;
  • Bekend zijn met software systemen is een pre;
  • In bezit van rijbewijs B.


Voor meer specifieke informatie: stuur ons via WhatsApp een berichtje, bel, of mail ons!

Harry Voss
06-23465519
hvoss@greenmonkeys.nl

Referentienummer: 277-1