Customer Support Consultant (v/m)

Introductie

Vanwege het succes van onze innovatieve oplossingen groeien wij hard! Ben jij degene die met jouw uitstekende communicatie vaardigheden en inlevingsvermogen onze klantrelaties actief onderhoudt en altijd een passende oplossing weet te vinden? Kom dan ons team versterken in de rol van Customer Support consultant.

Wie ben jij?

Jij bent op zoek naar een baan waarbij je anderen echt kunt ontzorgen. Je kunt goed luisteren en stelt de juiste vragen om mensen echt verder te helpen. Je hebt daarbij gevoel voor hoe dingen werken (processen en systemen). De klant kan altijd bij jou terecht voor technische en functionele vraagstukken over de door ons in eigen huis ontwikkelde software. De vraagstukken kun je op een gestructureerde manier ontrafelen en vertalen naar een concrete probleemstelling en heldere oplossing, waarbij je de samenwerking met het team naadloos weet te vinden. Je bent in staat relaties op te bouwen met onze klanten en je bent een ambassadeur voor onze organisatie. Waarbij je het beste uit jezelf weet te halen.

Je vindt het daarnaast leuk om (nieuwe) collega’s de fijne kneepjes van het vak te leren, op een informele, inspirerende manier. Én je denkt graag mee over de ontwikkeling van onze afdeling.

Als deze omschrijving aansluit bij wat jij verwacht en krijg je al energie van het lezen ervan, dan kijken we uit naar je reactie!

Wat ga je doen als Customer Support Consultant?

Na een inwerktraject waarbij je Vicrea, onze producten, je collega’s én klanten goed leert kennen ga je aan de slag. Als Support Consultant vervul je de (dagelijkse) vraagbaakfunctie voor onze klanten. Dagelijks onderhoud je relaties met onze bestaande klanten door hen te helpen met hun eerste- en tweedelijns vragen. Je krijgt er energie van om klanten écht verder te helpen en jouw doel is bereikt als klanten tevreden zijn met de oplossing die je hen hebt geboden. Doordat je een actieve relatie onderhoudt met onze klanten, bind je ze aan ons bedrijf en ben je in staat om de klantbeleving en de producten te blijven verbeteren. Samen met je collega’s vormen jullie de ruggengraat van onze afdeling. Jij zorgt door je taakvolwassenheid voor stabiliteit en inhoudelijke diepgang. En weet je het even niet? Dan staat een andere collega met plezier voor je klaar.

In een later stadium kun je, in overleg, worden ingezet om werkzaamheden uit te voeren bij klanten op locatie. Zo ontmoet je ook de mensen die je telefonisch regelmatig spreekt.

Dit bieden wij jou:

Een informeel, ervaren en gedreven team collega’s dat graag met je samenwerkt en er naar uit kijkt om jou welkom te heten. En daarnaast:

  • Een uitdagende en dynamische functie in een ambitieuze bedrijfscultuur, waarin je jouw talenten optimaal kunt ontwikkelen en je de mogelijkheid krijgt om actief mee te werken aan de verdere ontwikkeling van Vicrea en groei van de afdeling;
  • Een aansprekende functie met een gezonde dosis zingeving waar eigen inbreng zeer gewaardeerd wordt. Jouw bijdrage heeft direct impact en daardoor kun jij het verschil maken en veel bereiken;
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een 13de maand (incl. pensioen opbouw), goede pensioenregeling, 27 vakantiedagen, laptop en een mobiele telefoon.
  • Flexibele werktijden met de mogelijkheid om vanuit huis te werken incl. (tijdelijke) thuiswerkvergoeding.
  • Organisatie van on- en offline activiteiten naast het werk als game-avonden, sport clinics, borrels en teamuitjes.
  • Een functie voor 40 uur met als standplaats Amersfoort.

Wat breng je mee?

Om te beginnen beschik je over een analytische werkhouding en een goed humeur. Je bent deskundig, leergiering en geen uitdaging is jou te groot. We zien graag terug:

  • Een professioneel werk- en denkniveau in de richting van: Business IT, Bedrijfskunde, Software Engineering, Informatica, of een andere passende opleiding;
  • Je hebt ervaring op het gebied van customer service waardoor je weet dat inlevingsvermogen en flexibiliteit belangrijke skills zijn in dit vak;
  • Jij bent communicatief vaardig, een goede luisteraar en hebt een uitstekend analytisch vermogen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Passie voor ICT dienstverlening en een hoog verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Een gezonde dosis humor en doorzettingsvermogen; met jouw creatieve oplossend vermogen is elk obstakel een uitdaging die je graag aangaat, samen met het betrokken team van collega’s.
  • Je krijgt energie van het behalen van succes samen met je collega’s;
  • Je hebt een toegewijde, ondernemende en vooruitstrevende mindset;

Wat vinden wij vanzelfsprekend:

  • Professionaliteit en oplossingsgerichtheid zorgen ervoor dat je een gesprekspartner bent waar iedereen graag mee in contact is;
  • Dat je het prettig vind om gestructureerd te werken, kennis te delen en samen te werken.

Over Vicrea

Vicrea bestaat uit een hecht team van 50 getalenteerde collega`s. Samen helpen wij overheden met slimme data-integratie oplossingen, Geografische Informatie Systemen en SmartCity toepassingen. Zo ontwikkelen wij als Nederlands IT-bedrijf sinds 1999 standaardsoftware. Inmiddels is Vicrea al jaren marktleider op het gebied van informatie- en integratietechnologie.

Vicrea is onderdeel van Total Specific Solutions (TSS). TSS is de grootste Vertical Market Software Onderneming van Europa met 60 onafhankelijke Business Units.

Reageren

Herken je jezelf in het bovenstaande profiel? Solliciteer dan direct en vertel in een motivatiebrief (of video) waarom jij dé waardevolle toevoeging bent voor onze organisatie (vergeet niet je CV toe te voegen)!

Als je nog vragen hebt kun je contact opnemen met onze Manager Operations Maikel Nijmeijer via 033-4604080.

Wij hebben begrip voor acquisitie, maar geen interesse.

AVG

Wij hechten grote waarde aan je privacy. Wij gaan dan ook uiterst zorgzaam om met de gegevens die jij aan ons beschikbaar stelt. Deze gegevens zullen door ons vertrouwelijk worden behandeld en uitsluitend worden gebruikt voor werving- en selectiedoeleinden. Wij zullen geen informatie verstrekken aan derden, tenzij wij daartoe op grond van de wet verplicht zijn. Door het versturen jouw sollicitatie ga je ermee akkoord dat je persoonsgegevens worden verwerkt door onze organisatie.

Screening

Gezien we met gevoelige ICT, gemeentelijke en overheidsdata werken vragen wij kandidaten bij het ondertekenen van de arbeidsovereenkomst een Verklaring Omtrent Gedrag te overleggen. Tevens vragen we kandidaten voorafgaand aan hun indiensttreding relevante diploma’s van opleidingen en trainingen aan te leveren. Ook het natrekken van één of meer referenties kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure. Indien dit van toepassing is, zal dit altijd plaatsvinden in overleg met de kandidaat.