Customer Success Manager (m/v)

Introductie

Over de functie

Als Customer Success Manager ben je verantwoordelijk voor een optimale beleving van onze key-klanten alsmede softwarepartners. Je bent het primaire aanspreekpunt en weet in deze sleutelpositie precies wat er speelt. Door actieve monitoring weet je wat onze key-klanten en sofwarepartners willen bereiken en hoe, door optimaal gebruik te maken van onze SaaS en Managed Services oplossingen en het maximale uit onze dienstverlening te halen, wij ze het beste kunnen helpen om te groeien. Jij begrijpt de doelstellingen, signaleert kansen en biedt proactief onze expertise aan in samenwerking met het team van productsectorspecialisten en medewerkers Services & Implementatie. Je werkt daarnaast nauw samen met Ontwikkeling en het Sales-team.

Over ons

Care Expert B.V. is een vernieuwende speler in de markt van ICT en dienstverlening voor zorgorganisaties en softwarebedrijven gericht op de zorgsector. Een inhoudelijk team van gedreven collega’s werkt in een informele sfeer samen. Naast het ontwikkelen en het implementeren van software, bieden wij ook oplossingen aan rondom het declareren van geleverde zorg- en dienstverlening. Binnen ons groeiende bedrijf zijn er volop mogelijkheden voor professionals die zich willen ontwikkelen en het verschil willen maken.

De markt waarin Care Expert B.V. zich begeeft is volop aan het veranderen. Dit biedt mogelijkheden voor mensen met de wil om aan te pakken en een visie te ontwikkelen op de zorg van morgen.

Kerntaken en verantwoordelijkheden

  • Je zorgt voor het ontwikkelen en onderhouden van een sterke relatie met onze key-klanten en softwarepartners ter verhoging van de klanttevredenheid en het vergroten van retentie;
  • Je dient als primair aanspreekpunt voor het formuleren van oplossingen en opvolgen van behoeftes van onze key-klanten en softwarepartners, maar neemt daarbij de ambities en belangen van alle betrokkenen altijd in overweging;
  • Je stelt per key-account en softwarepartner een jaarplan op welke aansluit op de businessdoelstellingen en strategie en zorgt voor actieve opvolging;
  • Je bent de verbindende schakel tussen key-klanten/ softwarepartners en Care Expert en draagt zorg dat gemaakte afspraken en overeengekomen doelstellingen worden opgevolgd en verwachtingen worden gemanaged;
  • Je zorgt voor proactieve monitoring ter identificatie van aanvullende behoeften en kansen;
  • Je deelt de feedback van key-klanten en softwarepartners met het team voor continue verbetering van de dienstverlening en rapporteert deze frequent aan het managementteam;
  • Je bent als sparringpartner van de key-klanten en softwarepartners op de hoogte van de ontwikkelingen in de sector;
  • Je signaleert risico’s en geeft hieraan gestructureerde en oplossingsgerichte opvolging;
  • Je bent actief in het uitvoeren van interne projecten ter verhoging van de efficiency van processen en de kwaliteit van de dienstverlening.

Competenties, kennis en ervaring;

  • HBO+ werk- en denkniveau;
  • Aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie is een must;
  • Klantgericht en proactief;
  • Denkt altijd in oplossingen;
  • Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Gestructureerd en projectmatig kunnen werken;
  • Gevoel voor commercie;
  • Kennis van zorgadministratie en -declaratieprocessen (Wlz, Wmo, Zvw, Jw, Fz, PGB en GGZ) is een pré;
  • Affiniteit met IT is een must;
  • Resultaatgericht en vasthoudend.

Voor meer specifieke informatie: stuur Greenmonkeys via WhatsApp een berichtje, bel, of mail!

Gerhard Veringa
06-83947955
gveringa@greenmonkeys.nl

Bezoek de website van www.care-expert.nl

Referentienummer 1541