Servicedesk medewerker (m/v)

Introductie

Voor een innoverende opdrachtgever in Kampen zoeken wij een ervaren Servicedesk medewerker (m/v).

Over het bedrijf

Hier zijn ze specialist in het ontwikkelen van hard- en software producten waarmee dienstverleners veel van hun arbeidsintensieve processen kunnen optimaliseren en vereenvoudigen.

Over de functie

Als Servicedesk medewerker ben je samen met je bevlogen team verantwoordelijk voor het oplossen en analyseren van incidenten én het ondersteunen van de eindgebruikers met IT vraagstukken over het geleverde product.

Je bent hiervoor geduldig, service- en klantgericht en hebt voldoende affiniteit met IT om de klanten optimaal te kunnen ondersteunen.

Ben jij die ambitieuze en servicegerichte ICT’er die gestructureerd kan werken? En ben jij op de hoogte van de ins, outs en updates van IT? Solliciteer dan op deze leuke functie!

Wat breng je mee

  • ICT gerelateerde opleiding op minimaal MBO 4-niveau
  • Ruime aantoonbare en relevante werkervaring
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Flexibele instelling en stressbestendig
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Wat krijg je ervoor terug

  • Markconform salaris
  • Laptop en telefoon van de zaak
  • Werken voor een toonaangevend bedrijf
  • Deel uitmaken van een enthousiast team
  • Ruimte voor zelfstandigheid en ontwikkeling middels een opleidingsbudget

Interesse?

Voor meer specifieke informatie: stuur ons via WhatsApp een berichtje, bel, of mail ons!

Harry Voss
06-23465519
Referentienummer 388