Credit Controller (m/v)

Introductie

Jij bent sociaal, administratief onderlegd en op zoek naar een flexibele baan waarin je waarde toevoegt bij zorgorganisaties. Herkenbaar? Kom werken bij Care Expert!

Bij Care Expert helpen we zorgorganisaties met hun administratie. Een onderdeel hiervan is het overnemen van het debiteurenbeheer. Deze zorgorganisaties factureren de door hen geleverde zorg en als Credit Controller zorg je ervoor dat deze facturen betaald worden. Je hoofddoel is om het proces van factuur tot uitbetaling te begeleiden en te zorgen voor goede dossiervorming.

Regelmatig heb je contact met onze klanten over de openstaande facturen. Je inventariseert de reden van de openstaande facturen en onderneemt hierop actie. Het kan bijvoorbeeld zijn dat er nog gegevens ontbreken of dat er geen machtiging is afgegeven. Je neemt hiervoor contact op met diegene die de factuur dient te betalen. Vervolgens rapporteer je je bevindingen terug naar onze klant. Ook kan het zijn dat alle informatie compleet is, maar dat er toch niet aan de betalingsverplichting wordt voldaan. Ook in dit geval neem je telefonisch of via de e-mail contact op om bijvoorbeeld een herinnering te sturen.

Daarnaast kan er ook contact met jou opgenomen worden wanneer er vragen zijn over de factuur of wanneer ze een betalingstermijn af willen spreken. Deze vragen komen telefonisch binnen of via Payt, het ondersteunende softwarepakket dat we gebruiken.

Deze functie is voor 16 uur per week, met mogelijk uitbreiding naar meer uren. We gaan graag met jou in gesprek over het indelen van je uren in een week, we zijn hierin flexibel!

Wie ben jij als Credit Controller?

Als Credit Controller ben je communicatief sterk. Je krijgt namelijk te maken met verschillende klanten, zoals zakelijke klanten, particuliere klanten en nabestaanden van klanten. Daarnaast ben je zeer secuur, zodat er een compleet dossier opgebouwd wordt. Uiteraard ben je proactief en vindingrijk om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.

Je vindt het niet erg om veel te bellen, hebt affiniteit met administratie en bent servicegericht. Je bent in staat om de benodigde informatie te verzamelen en a.d.h.v. deze informatie een rapportage op te stellen. Daarnaast heb je:

  • Een afgeronde mbo-opleiding in de richting van Economie of Administratie;
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in bijvoorbeeld debiteurenbeheer;
  • Ervaring met Payt is een pré;
  • Ervaring in de zorgadministratie is een pré.

Wat krijg je ervoor terug:

  • Een veelzijdige en uitdagende functie binnen een no-nonsense bedrijfscultuur met een collegiale en prettige werksfeer;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden;
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Het uitwisselen van kennis en ervaring staat centraal, evenals ruimte voor persoonlijke groei.

Over Care Expert

Met behulp van technologie de zorg beter maken! Dat is waar we bij Care Expert iedere dag ons uiterste best voor doen.

Care Expert is dé specialist op het gebied van verantwoording- en declaratieprocessen binnen de zorg en biedt zorgorganisaties de gelegenheid het proces van registratie, verantwoording en declaratie uit te besteden waarin dit gehele proces wordt geborgd. We hebben een rijke historie aan succesvolle innovaties waarvan ons zorgdeclaratiesysteem Care2Declare er één is. Care2Declare is een moderne SaaS-applicatie waarvan het gebruik het afgelopen jaar exponentieel is gegroeid! Dat is geweldig, want zo krijgen steeds meer zorginstellingen grip op hun administratie. Van Contract tot Cash.

Al sinds 2011 is ons team van declaratie-experts actief. We zijn met 30 collega’s sterk en samen hebben we meer dan 150 jaar ervaring in de zorg. We voeren onze dienstverlening uit op basis van best practice en garanties op resultaat.

Voor meer specifieke informatie, over deze baan in de buurt: stuur Greenmonkeys via WhatsApp een berichtje, bel, of mail ons!

Gerhard Veringa
06-83947955
gveringa@greenmonkeys.nl

Referentienummer 1444

Neem een kijkje op de website van care-expert.nl