Cloud Backup Support Engineer Europa m/v (I/UK/NL)

Introductie

Wie zijn wij?
KeepItSafe levert de beste software en systemen in de branche voor het beveiligen van uw kritieke data. Dan gaan we nog een stap verder met technologie – door de menselijke maat toe te voegen. Onze deskundige technici en klantenservicemedewerkers werken actief om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd volledig op de hoogte zijn en 100% tevreden zijn.

Met meer dan 20 datacenters wereldwijd biedt KeepItSafe op maat gemaakte beheerde en bewaakte services. Als je ooit data verliest of een servercrash meemaakt, is een KeepItSafe-expert slechts een telefoontje verwijderd om u weer aan de slag te helpen.

Wat kan je verwachten?
Je beheert een diverse en complexe reeks aan support tickets die rechtstreeks verband houden met het gebruik, de ondersteuning en de implementatie van backup- en disaster recovery-services. Je komt terecht in een klein team met een start-up attitude in Almere, Nederland, maar maakt ook deel uit van een breder Europees backup support team met collega’s in Dublin, Oslo en Kopenhagen.

Wat is jouw missie:

  • Lever cloud backup- en noodherstelservices aan onze partners en klanten
  • Het ‘Onboarden’ van nieuwe klanten
  • Inkomende Support verzoeken afhandelen
  • Proactieve monitoring en beheer van klanten op diverse platformen
  • Hulp op afstand klanten (remote assistance)
  • Nauw samenwerken met partners, klanten en onze accountmanagers

Wie ben jij?

  • Positieve can-do-houding, hoge werkcapaciteit en een echte teamspeler
  • Resultaatgericht en onafhankelijk
  • Communicatief vaardig
  • Aanhoudend en kan veel ballen tegelijk in de lucht houden zonder het overzicht te verliezen
  • Oplossingsgericht met efficiënte werkwijze

Jouw vaardigheden / ervaring:

  • Je voelt je helemaal thuis en hebt een brede kennis in de ICT
  • 3 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke rol ( ICT, support en cloud)
  • Goede Kennis van virtualisatie (VMware, Hyper V) plus kennis van Windows en Linux
  • Veeam skills zijn goed om te hebben – KeepItSafe is een wereldwijde Platinum Partner
  • Goede praktische kennis van netwerken
  • Begrip van concepten van backup, disaster recovery, encryptie en compressie
  • Kritisch denken en probleemoplossende vaardigheden zijn een voordeel
  • Uitstekend mondeling en schriftelijk Engels en Nederlands

Wat wij jou kunnen bieden

  • De kans om te werken in een team waar je echt het verschil kunt maken voor klanten met collega’s in Support, Sales en Operations.
  • Verdien extra met On-call en weekend diensten
  • 25 vakantiedagen per jaar
  • Laptop en telefoon
  • Een goede balans tussen thuiswerken en op kantoor
  • Help jezelf aan (gezonde) snacks, lunch en drankjes als je op kantoor bent

Geïnteresseerd?
Reageer vandaag nog!
Bel of WhatsApp Robin op  +45 2164 7818 of mail naar robin.joldersma@keepitsafe.com voor een afspraak! 

Wil je eerst even informatie inwinnen bij Greenmonkeys?
Stuur ons via WhatsApp een berichtje, bel of mail ons!
Harry Voss
06 23465519
hvoss@greenmonkeys.nl

Referentienummer 1100