IT Support Specialist (m/v)

Introductie

VConsyst kiest voor herkenbare vacatures op onze vacaturesite.
Greenmonkeys helpt VConsyst bij het voorselecteren van geschikte kandidaten.
Uiteraard staat het iedereen vrij rechtstreeks te solliciteren bij VConsyst, maar het heeft de voorkeur om eerst contact met Greenmonkeys op te nemen.

VConsyst is een dynamische, jonge organisatie met een internationaal karakter. Wij leveren totaaloplossingen voor verschillende disciplines zoals de inzameling van huishoudelijk afval, autorisatie en registratie van bezoekers en accomodatieverhuur binnen sport en recreatie. Daarvoor ontwikkelen wij, naast de softwareapplicaties en de bijbehorende elektronica, ook de fysieke producten. VConsyst telt ruim 250 medewerkers, verdeeld over meerdere vestigingen in Nederland, en is ingebed binnen een krachtige groep van bedrijven die allen vallen onder de holdingmaatschappij Venture Group.

De divisie Urban Mining levert slimme oplossingen voor de registratie van ondergrondse afvalinzameling en gemeentelijke milieustraten. Een proces kan altijd eenvoudiger. Gepassioneerd zetten wij onze kennis en kunde in om onze leefomgeving een stukje makkelijker te maken. Met een enthousiaste groep professionals zorgt Urban Mining voor innovatieve, duurzame en maatschappelijk verantwoorde oplossingen die processen bij publieke organisaties eenvoudiger maken en hen in staat stelt waardevolle grondstoffen uit de huishoudens op de meest effectieve wijze terug te brengen in de waardeketen. Onze ambitie: het inzamelen van waardevolle grond(afval)stoffen middels emissiearme, autonoom rijdende inzamelvoertuigen die automatisch en stil onze inzamelmiddelen op commando ledigen. Dit betekent dat wij middels IoT steeds meer slimme containers en voertuigen online krijgen en gaan sturen om deze efficiënt te gebruiken. VConsyst ontwikkelt grote delen van de ICT zelfstandig. Het beheer van onze tienduizenden online systemen en softwareplatformen is in goede handen van onze Urban Mining IT support afdeling.


Om verdere groei te realiseren en ons serviceniveau constant naar een hoger niveau te tillen, zijn wij op zoek naar een gedreven en enthousiaste IT Support Specialist (m/v) voor 32-40 per week.

Wat ga je doen?
Vanuit ons kantoor in Genemuiden werk je samen met je collega’s op onze IT support afdeling voor een optimale klantbeleving in de ondersteuning op het gebied van door het bedrijf ontwikkelde hardware, software en elektronica. Je houdt je bezig met ondersteuning, storingsanalyses, testwerkzaamheden, beheertaken en aanvragen die vanuit de eerste lijn binnenkomen en daar niet opgelost kunnen worden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het functioneel beheer van zowel het eigen platform van VConsyst als het beheer van platformen van ‘derden’ en de eventuele koppelingen daartussen. Bij complexe vraagstukken ga je mee naar klanten en of dealers (buitenland) om te adviseren. Je duikt dieper in de materie om oorzaken van problemen te achterhalen. Je zorgt voor de eventuele overdracht van software aanpassingen naar de afdeling Ontwikkeling en ziet toe op de afhandeling daarvan.

Tevens ben je in samenwerking met onze commercial managers het aanspreekpunt op het gebied van elektronica en software voor onze distributeurs in o.a. Denemarken, Zweden, Noorwegen, Duitsland, Spanje en Frankrijk. In de loop der tijd zullen hier steeds meer landen bij komen. Je gaat je bezighouden met het verwerken van tweedelijns vragen over onze software op het gebied van toegangselektronica. Naast deze vragen van klanten zul je ook (nieuwe) elektronica projecten hardware- en softwarematig voorbereiden en tot een goed einde brengen. Bij complexere projecten zul je zelf cursussen aan de eindklanten geven en deze begeleiden in het gebruik. Al met al een functie waarin je dagelijks met nieuwe uitdagingen geconfronteerd zal worden. Periodiek zul je ook onze partners en eindklanten in het buitenland bezoeken voor het geven van een training of het opleveren en overdragen van nieuwe projecten met toegangscontrole.

Taken:

  • Ondersteuning van interne en externe gebruikers van door ons zelf ontwikkelde hardware, software en elektronica;
  • Beheer alle platformen (en verbindingen) van onze software (VConsyst Dynamics);
  • Beheer platformen van “derden” (en verbindingen) zoals MOBA;
  • Oplossen van tweedelijns vragen en storingen;
  • Voortgang van incidenten bewaken en communiceren naar gebruikers, klanten of dealer;
  • Eerstelijns “nieuwe” problemen oppakken en oplossing bekend maken voor eerstelijns;
  • Meedraaien in een tweedelijns support rooster tijdens kantooruren;
  • Klant/dealer projecten, implementaties en training;
  • Klantondersteuning bij ingebruikname applicaties;
  • Testen nieuwen updates van onze software;
  • Documentatie en trainingen opstellen & training verzorgen aan service organisatie;
  • Salesdemo’s bij presentaties verzorgen.

Wie zoeken we?
Je bent een representatief persoon met HBO werk- en denkniveau. Je hebt kennis van software en een opleidingsrichting ICT. Je bent klant- en oplossingsgericht, hebt goede communicatieve vaardigheden, bent analytisch en hebt een didactisch vermogen. Je bent stressbestendig, beheerst de Engelse taal, Duits is een pre en je bent in het bezit van een B-rijbewijs.

De voorkeur gaat uit naar iemand met servicedesk ervaring binnen een dienstverlenende organisatie. Een heldere communicatie en duidelijkheid naar klant en collega staan centraal, alles voor een blije en tevreden klant.

Wat bieden we?
We bieden je een veelzijdige functie tegen een marktconform salaris. Je komt te werken in een innovatieve organisatie, waarbij vooruitstrevendheid in producten en diensten voorop staat en er veel ruimte is voor ontwikkeling en persoonlijke groei. Je wordt intern opgeleid en komt te werken op ons hoofdkantoor te Genemuiden.


Voor meer specifieke informatie: stuur ons via WhatsApp een berichtje, bel, of mail ons!
Harry Voss
06-23465519
hvoss@greenmonkeys.nl
Bezoek de website van VConsyst


Referentienummer: 283