Servicedesk Medewerker ICT

Introductie

Voor een opdrachtgever in ’t Harde zijn we opzoek naar een IT Servicedesk Medewerker (m/v).

Over het bedrijf

Hier zijn ze specialist in het ontwikkelen en leveren van de nieuwste IT gerelateerde producten en oplossingen om aan de huidige en toekomstige behoefte te kunnen voldoen.

Over de functie

Als IT Servicedesk Medewerker bij dit innoverende bedrijf ben je het centrale aanspreekpunt voor jouw collega’s bij alle vragen op het gebied van IT. Jij zorgt dat storingen en andere incidenten zo snel mogelijk zijn opgelost. Kan je het zelf niet oplossen? Dan schakel je de tweedelijns support in. Dit kan telefonisch, via de mail, maar ook face to face. Je coördineert, registreert en classificeert meldingen.

Degene die wij zoeken is iemand die voorop loopt als het om verandering gaat en die nieuwe trends en ontwikkelingen in IT-land op de voet volgt. Iemand die relevante werkervaring heeft in de IT en als geen ander weet hoe om te gaan met IT- infrastructuren en netwerken.

Kan jij zelfstandig opereren en heb je een positieve werkhouding? Laat een berichtje bij ons achter en we vertellen je graag meer over deze leuke baan!

Wat breng je mee

  • MBO-4 opleiding aangevuld met ervaring met het werken op een ICT Servicedesk
  • Ervaring met Office, Windowsomgevingen en Exchange
  • Servicegericht, flexibel en pro-actief
  • Je kunt je werkzaamheden goed prioriteren
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Wat krijg je ervoor terug

  • Passend salaris met een mooi arbeidsvoorwaardenpakket
  • Goede begeleiding en een breed aanbod aan opleidingsmogelijkheden
  • Ruimte voor initiatief en verantwoordelijkheid

Interesse?

Voor meer specifieke informatie: stuur ons via WhatsApp een berichtje, bel of mail ons!

Harry Voss
06 23465519
Referentienummer: 538