Support Engineer (m/v)

Introductie

Voor een internationale opdrachtgever in Ede zoeken wij een Support Engineer (m/v).

Over het bedrijf

Hier zijn ze gespecialiseerd in het ontwikkelen, produceren en uitgeven van bedrijfsspecifieke software voor de informatie en communicatie branche. Vanwege de groei van het bedrijf is het Supportteam op zoek naar ondersteuning.

Over de functie

In deze rol als Support Engineer hou je ervan om je vast te bijten in complexe technische vraagstukken, problemen structureel en effectief op te lossen om zo klantwensen te vertalen naar gebruiksvriendelijke software. Je begeleidt en ondersteunt de gebruikers en staat ze professioneel te woord. Als geen ander kan jij goed luisteren en doorvragen om zo tot de essentie van een probleem te komen.

Ongeacht het probleem weet jij altijd het hoofd koel te houden en staat kwaliteit bij jou hoog in het vaandel.

Weet jij door jouw servicegerichte instelling de maximale service beleving bij de klant te realiseren? Laat het ons weten en we vertellen je graag meer over deze interessante job!

Wat breng je mee

  • HBO opleiding met een sterk technisch accent
  • Aantoonbare werkervaring met o.a. IIS, MS Azure Cloud, AWS, Windows Server en SQL
  • Teamplayer, analytisch vermogen en gestructureerd kunnen werken
  • Sterke communicatieve vaardigheden
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Wat krijg je ervoor terug

  • Passend salaris met een mooi arbeidsvoorwaardenpakket
  • Uitdagende rol bij een ambitieuze organisatie
  • Diverse opleidingsmogelijkheden

Interesse?

Voor meer specifieke informatie: stuur ons via WhatsApp een berichtje, bel, of mail ons!

Harry Voss
06-23465519
Referentienummer 642