Support Engineer (m/v)

Introductie

Voor een opdrachtgever in Ede zoeken wij een fulltime medior Support Engineer (m/v)

Over het bedrijf

Gedreven door de nieuwste technologieën zijn ze hier gespecialiseerd in het beheren, repareren en leveren van specifieke hard- en software binnen de dienstverlening.

Over de functie

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het analyseren en oplossen van IT problemen van de eindgebruikers. Je gaat ze telefonisch en via de email adviseren en ondersteunen. Ook het registreren van tickets en het up-to-date houden van documentatie behoort tot je werkzaamheden. Als geen ander weet jij de verwachtingen van de eindgebruikers te overtreffen en bruis je van de energie om hen op weg te helpen.

Dit doe je natuurlijk niet alleen, je werkt nauw samen met gedreven collega’s uit het support team.

Deins jij niet terug voor een roodgloeiende telefoon? Zijn IT termen voor jou als een tweede taal waardoor je dit makkelijk kan vertalen naar gewoon Nederlands? Dan is deze vacature jou op het lijf geschreven!

Wat breng je mee?

  • MBO diploma met een sterk technisch component
  • Aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent nooit uitgeleerd en wil jezelf blijven ontwikkelen
  • Flexibel, stressbestendig en behulpzaam
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Wat krijg je ervoor terug?

  • Passend salaris met een mooi arbeidsvoorwaardenpakket
  • Ruimte voor opleiding en ontwikkeling
  • Een zelfstandige functie met verantwoordelijkheid, vrijheid en werkplezier

Interesse?

Neem contact met ons op voor meer specifieke informatie. Of stuur ons via WhatsApp een berichtje dat je geïnteresseerd bent, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Harry Voss
06 23465519
Referentienummer 449