Support Engineer (m/v)

Introductie

Support Engineer

Herken je dat? Dat voldane gevoel als je een klant naar tevredenheid hebt geholpen? Wij zijn op zoek naar een Support Engineer die hier elke dag weer naar streeft en graag onderdeel wil uitmaken van onze groeiende organisatie.

Als Support Engineer ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over onze eigen klant-specifieke ERP Software. Jouw telefonische adviezen zorgen ervoor dat onze klanten de ERP-software optimaal kunnen benutten. Complexe vraagstukken, die niet direct telefonisch beantwoord kunnen worden, analyseer je zo goed mogelijk. Deze bespreek je binnen het Supportteam en volg je op richting de klant.
Je bent onderdeel van een het Support team en je rapporteert aan de Manager Support. Binnen de afdeling wordt goed met elkaar samen gewerkt. Jij bent samen met het team een belangrijke schakel in de tevredenheid van onze klanten. De Support afdeling is hét kenniscentrum binnen Ridder.

Wat ga je doen:
• Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten
• Je verleent ondersteuning ten aanzien van verschillende vraagstukken die optreden tijdens het gebruik van onze ERP-oplossingen. Dit kan zowel telefonisch, via webvragen of de chat zijn
• Je registreert en rapporteert op een professionele manier vragen, problemen en klantreacties en doet voorstellen voor oplossingen, één en ander in samenwerking met je team
• Je helpt onze relaties met behulp van ‘scherm overname’ software (Teamviewer)
• Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling van kennisdocumenten en mede vormgeven aan verbetering van onze support processen

Ideaalprofiel:
• Afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur Technische Bedrijfskunde of Informatica
• Affiniteit met MS SQL, C# scripting, DevExpress reporting, .NET
• Communicatief zeer goed ontwikkelde vaardigheden
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
• Servicegerichte, proactieve en stressbestendige teamspeler
• Flinke dosis analytisch- en doorzettingsvermogen

Wat bieden wij:
• Een uitstekend salaris met een goede pensioenregeling
• Gedreven collega’s met veel kennis en passie voor het vak
• Het uitwisselen van kennis en ervaring staat centraal, evenals ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling
• Een no-nonsense bedrijfscultuur met een collegiale en prettige werksfeer

Onze locaties in Veenendaal, Harderwijk, Waardenburg en Apeldoorn zullen gaan verhuizen naar een prachtig pand in Leusden. Deze positie zal daarom per december 2020 standplaats Leusden krijgen.

Word jij enthousiast van deze functie?

Solliciteer dan direct!
Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Micha van der Vlugt, Manager Support, op telefoonnummer +31 (0) 6 46 33 01 14. Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je bellen met Rianne van der Zee, HR Business Partner, op telefoonnummer +31 (0) 6 15 24 49 96.

Wil jij meer weten over de sollicitatieprocedure bij ECIsolutions? Dan kun je hier meer lezen.